Imaginea face totul

Chiar acum mă uitam la Kiturile Xenon de pe Tuning Sport. Oamenii ăștia nu știu să se promoveze. Pe bune. Ce vreau să zic? Păi, uitați aici poză:

Kit Xenon

Kit Xenon pentru motociclete și ATV-uri (imagine luată de aici). Ce avem în imaginea asta? O cutie cu niște piese. Deci nu tu mașină, nu tu motoretă, nu tu ATV, nu tu o prezentatoare ceva, doar o cutie cu niște piese și ceva titlu ras pe acolo, mă gândesc dacă ei au făcut poza sau era un logo, watermark etc. 🙂 Și cutia aia, pozată de la distanță. Prin comparație…

Kit Xenon - Daniela Crudu

Se dă una bucată posterior de Daniela Crudu îmbrăcată în negru și pe tocuri. Una bucată Audi negru Ceva_Model_Nou_xyz. Una bucată afiș în perspectivă, cu Kit Xenon. Și una bucată fotograf profesionist. Nu mai precizez de unde e imaginea, se vede în semnătura de jos. Efectul? Păi eu zic că cu totul altul decât cel din prima poză.

Adică e fix ca pe net. Dacă ai o temă urâtă la blog, riști să nu intre lumea pe el, deși scrii articole de calitate. Sau ca la filme, contează mult trailerul. Apropo de Iron Man 3 despre care am scris ieri, sau de Immortals, care iarăși a avut o promovare foarte putenrică pe YouTube de exemplu, și a atras foarte mulți spectatori, după primele săptămâni de rulare și-a scos deja bugetul.

Pe cât pariu că deși nu se vede exact partea cu Xenonul, Daniela Crudu o să facă vânzări mai mari decât cutia de sus? 🙂 Chiar dacă poate produsul de jos nu este de calitate. Chiar dacă poate kitul de sus este foarte mișto. În primul rând trebuie să oferi ceva bun, corect, altfel nu vei reuși să îți faci un nume, să fii ținut minte, să fii recomandat. Dar pentru ca să cumpere cineva de la tine, sau pentru cei care încă nu te cunosc, ambalajul, prima impresie contează foarte mult.

Sunteți de părere că nu?

Lasă un răspuns