Latexuri… de vară

Mai știți că acum două postări scriam despre mașini? Că adică m-ar interesa. Hai să vă zic o chestie de care nici posesorii de mașini n-au habar. Trebuie să fii șofer ca s-o știi, sau să ai un prieten care-i șofer, cum e cazul meu. Știți care-i cea mai importantă piesă la o mașină? Motorul? Nu. Rezervorul de benzină? Nici. Volanul? Nu. Caroseria? Doar dacă vrei să cucerești fete. Anvelopele, mey. Că de aia am pus titlul ăsta și nu altul. Așa-i că nu știați? 🙂

Treaba stă în felul următor: dacă ai cauciucuri bune, ești ok. Dacă n-ai cauciucuri bune, te-ai ars. Risc dunlop fastresponsede accident. Da, motorul este important, da, combustibilul la fel, dar mai presus de toate, când mergi cu 120 la oră pe un teren cu polei, și nu, nu trebuie să fie neapărat iarnă, poate fi dimineața, după o noapte ploiasă, cel mai important și mai important este cât de bune ți-s roțile.

Rog fetele să mă scuze: e cu chestii masculine. Bărbații vor știi de ce pun poze cu anvelope, mă uit la emisiuni de raliuri și studiez ultimele sisteme de propulsie, deși nu am mașină. Sunt ca rochiile sau fardurile pentru voi. Dar să revenim, avem în dreapta o Dunlop Fastresponse, luată de aici. Și e de vară. Iarn-i altă poveste, alte striații, alt preț.

În încheiere, o întrebare: dacă ați avea la dispoziție câți bani ați dori, gen tata e președintele Ford sau ceva, ce v-ați cumpăra: o limuzină de lux, o mașină sport, una personalizată sau v-ați tuna voi una? La care să-i alegeți/schimbați tot, inclusiv roțile, să-i dați o vopsea unică, niște abțibilduri care să vă reprezinte etc? Și pentru ce ați lua-o mai mult, pentru viteză sau pentru confort?

Eu aș căuta un bolid care să le îmbine pe amândouă. Și neapărat, când îi dau startul sau când frânez, să se audă sunetul acela de scrâșnet pe care îl face limba cauciucului pe asfalt. Asta, o bere fără alcool în stânga și o fată în dreapta, și sky is the limit…

No Responses

Lasă un răspuns