O chestie supărătoare

Este să intru pe un site și să mi se bage în ochi o fereastră care îmi cere să mă abonez la newsletterul lor sau să le dau like paginii lor de pe Facebook. Și să nu pot accesa site-ul până nu închid fereastra respectivă. S-a întâmplat mai devreme, când am intrat pe o pagină cu cizme dama, și în general se întâmplă foarte des, că așa-i comerciantul român. Deși, din punctul meu de vedere, mai mult pierzi clientela în felul ăsta.

lenjerie intima

Eu înțeleg că au produse frumoase. De exemplu, lenjerie intimă dama probabil de cea mai bună calitate, cum se vede în imaginea alăturată. La prețuri totuși accesibile (că mno, sunt obiecte vestimentare pentru cei cu pretenții). Sau că au o gamă bogată de rochii de seară, bat pe oricine la diversitate, găsiți ce modele vreți, materiale și culori diferite, stiluri așișderea etc. Și sunt conștient că apar alte produse pe stoc, și că vor să-și țină la curent clienții fideli sau cititorii cu ultimele noutăți în materie de haine. Dar ideea de a le băga pe gât o fereastră de abonare mi se pare stupidă și ineficientă.

Ar fi mult mai ok să existe o opțiune cu așa ceva, vizibilă, care să atragă atenția cititorului/vizitatorului/potențialului cumpărător. Pentru că au cu ce. Accesând pagina unui slip (altul decât cel de mai sus), am văzut că au o ofertă interesantă, dacă te abonezi la newsletter ai 30 lei reducere din primul produs cumpărat. Vă dați seama că e tare, că sunt produse care nu costă mult. Dar eu nici n-am văzut mesajul ăsta (dacă măcar exista) în acea fereastră de la intrare. Oamenii în ziua de azi sunt supra-saturați de reclame agresive și când văd o astfel de fereastră, au tendința s-o închidă automat. Ba chiat uneori închid tot site-ul.

De ce n-ar putea poziționa undeva pe site, într-un mod atractiv, un mesaj cu avantajul abonării? Eu cred că ar atrage mult mai multă lume, că ce femeie nu-și dorește să fie ținută zilnic la curent cu ultimele tendințe din modă, mai ales dacă are și posibilitatea unor reduceri ca urmare a acestui lucru?

Lasă un răspuns