Aceste produse care ne spamează

Una din chestiile care-mi displac cel mai mult când intru pe un site, fie el blog, forum sau magazin online, este să-mi bage o fereastră în față, în care să mă invite să dau click nu-știu-unde, să-i dau like pe Fabook, să-l votez în cutare top sau să mă abonez la newslettrul lor. Este și cazul magazinului evoMAG, care fix la intrare îmi cere să mă abonez la noutăți, sub pretextul unei posibile excursii la munte și al unui voucher de 200 de lei pe care aș putea să-l câștig. Nu mulțumesc, nu-mi trebuie spamul vostru pentru șansa de a participa la cutare tombolă. Tembelă.

spam evomag

Altfel, magazinul arată destul de bine și conține o sumedenie de produse, din diverse categorii. În principal electrocasnică, foto, televizoare, multimedia, sofware, auto, componente PC și ar mai fi. O gamă așa de bogată îi aduce desigur niște avantaje, cum ar fi prețuri potențial mici, stabilitate și siguranță, popularitate. Pentru că rulează volume mari de marfă, pe care o pot achiziționa mai avantajos, și au șanse mai mari să rămâne în picioare față de alte magazine mici și obscure. De exemplu, în care magazin poți găsi simultan termometre,  e-book reader și incarcator laptop universal? Opinez că nu în foarte mult, și dacă ne uităm doar la pagina cu termometre, vedem că sunt de mai multe tipuri, forme și dimensiuni, cu prețuri cuprinse între 19 și 269 de lei. Deci o gamă diversificată de produse.

Ceea ce îl face interesant în ochii mei și îmi dă motive să-l vizitez. Dar îmi repungă ideea acelui mesaj de la intrare, cu abonare la newsletter. Pe bune, nu se găsește o altă variantă mai bună? Cine în ziua de azi mai este capabil să citească și filtreze prin atâta spam? Uite, eu dacă aș avea un magazin cu atâtea produse, aș crea un feed pentru fiecare categorie în parte. Și le-aș da utilizatorilor șansa să se aboneze doar la categoria care-i interesează, și să primească notificări doar când apar produse noi de acel tip. Eventual cu filtre, de exemplu având prețul sub X lei.

Cum vi se pare ideea asta?

Comments
  1. Cei mai prosti sunt Advertiserii pentru ca nu au ce castiga deoarece cei trimisi la ei pe site nu fac nici o comanda si inchid pagina iar publisherii iau cativa centi pe pers trimisa!

  2. Ethos

    Păi dacă te referi la bannerele pe care poți da click, poate că unii dintre ei mai fac comenzi. Dar nu știu câți. Oricum, reclama asta băgată cu forța nu prea cred că e o idee bună pe termen lung.

Lasă un răspuns

%d bloggers like this: