Blonda și bruneta dichisite

Într-un oraș fictiv oarecare, trăiau două surori gemene: o blondă și o brunetă. Ele arătau aproape identic, cu excepția părului. Care, evident, la una era negru iar la cealaltă bălai. Ele nu gândeau la fel, dar să lăsăm asta deocamdată.

blonda si bruneta

Ajunse la vârsta pubertății, cele două fete au început să se aranjeze. Să se fardeze, să se pudreze, să se rimeleze, să se machieze, să-și vopsească părul etc. Apropo: știți bancul cu vopsitul părului? Cică o brunetă merge la o stână și îi propune ciobanului: „Bade, dacă îți ghicesc numărul de oi pe care le ai, îmi dai mie una?” Ciobanul acceptă așa că fata le numără și nimerește suma corectă, iar ciobanul o lasă să-și aleagă o oaie. Tipa ia una și, înainte să plece, ciobanul o întreabă: „Domnință, dacă îți ghicesc culoarea naturală a părului tău, îmi dai câinele înapoi?”

Revenind la poveste: cele două fete au început să se dichisească cu tot felul de creme și alifii, cum le șade bine unor fete tinere de la oraș. Ambele și-au ales câte un producător de cosmetice, căruia i-au devenit fidele. Una dintre ele și-a ales un brand popular în reclamele de la televizor. Cealaltă și-a ales un producător de săpunuri, deodorante și creme naturale, de care a aflat prin intermediul unui blog obscur.

Timpul a trecut și fetele, care arătau la fel de strălucitoare și frumoase, s-au căsătorit. Apoi au urmat serviciul și mai târziu copiii, nu neapărat în această ordine. Dar odată ajunse cam spre sfârșitul tinereții, adică să zicem pe la 35-40 de ani, una dintre ele, respectiv cea care folosea produse cosmetice de firmă, văzute la televizor, a început să aibă probleme. Pielea ei nu mai era la fel de catifelată, ba chiar a început să se irite. Pe față i-au apărut coșuri, părul i s-a uscat și împuținat, toate acestea ca o reacție a corpului la chimicalele cu care a fost îndopat ani de zile. În schimb, cea care folosea produse naturală arăta mai tânără și mai frumoasă ca niciodată.

Acum, ghiciți care dintre cele două era blonda?

Sunt uimit de câtă lume cumpără ceva pentru că vede la televizor sau aude la un prieten. Fără să analizeze puțin informația primită, să o treacă prin filtrul gândirii. Dacă ar face asta, ar realiza că scopul mesajului receptat nu este, în astfel de cazuri, corecta informare, ci vinderea unui produs. Și că acest produs conține chimicale. Condiții în care o firmă de cosmetice naturale, chiar fără să știi prea multe despre ea, rămâne o alegere mai bună. Cel puțin dacă ai părul negru.

Lasă un răspuns