Aventuri la Lidl

Într-o zi, nu demult1, am fost la Lidl să fac niște cumpărături. Toate bune și frumoase, până am ajuns la casă.

sigla lidl

Prima problemă, nu mi-a mers cardul. Ok, l-am ținut în buzunar, poate s-o fi udat puțin, ploua afară. Încercăm a doua oară. Nu ajungeam nici măcar la PIN, după introducere urma un beep și mesajul: cardul este invalid. După a treia încercare ratată, am scos alt card. Aceeași poveste. Neavând suficienți bani cash, m-am dus la altă casă, deschisă în timp ce casierițele se chinuiau cu mine. Casă unde am rămas încă o dată la rând, din respect pentru oamenii pe care i-am ținut atâta în spatele meu (și care acum se mutaseră în mare parte acolo), deși nu era vina mea. Evident, în final cardul a mers. Asta n-ar fi mare lucru, o scriu doar cu titlu de mențiune.

A doua problemă însă: am pus în coș un desert cu lapte Milbona, 6 cutii de 60 de grame. Pe raft prețul era de 2,99 lei (ofertă scrisă mare, cu roșu), pentru tot pachetul. La casă, 4,29 lei. “- Păi cum?” “- Păi înseamnă că s-a terminat promoția”. Nu l-am cumpărat. Dragi casierițe, cum puteți spune unui client că… s-o fi terminat promoția? Dar de ce n-ați luat oferta cu reducere de pe raft, care induce clienții în eroare, dacă s-a terminat? Chit că posibil să fie vorba de o simplă greșeală sau neglijență, chit că e diferență de un leu, cum puteți spune asta? Bine, probabil or fi uitat.

Atâta că nu s-a întâmplat nimic mai departe. A doua zi am intrat din nou în același magazin Lidl, unde am văzut din nou același produs, din nou la preț promoțional, neschimbat. Așa că am luat prețul și l-am băgat în buzunar. Din păcate, data următoare când am intrat în magazin, produsul se terminase.


  1. am lăsat articolul în draft; abia acum i-am dat publish 

Lasă un răspuns