Unde găsesc un ghid de optimizare SEO?

Introducere

Internetul a adus cu el o mulțime de posibilități. Oameni care ieri nu aveau cum să-și deschidă o afacere astăzi și-au făcut site-uri și, unii dintre ei, au repurtat un succes considerabil. De ce? Pentru că este mult mai ieftin și mai ușor să-ți deschizi un site decât să închiriezi un spațiu comercial și să-ți construiești un magazin în offline. Totuși, datorită numărului foarte mare de pagini web, a devenit problematic să ajungi între primele rezultate în motoarele de căutare, adică să-ți intre lume pe site. Welcome to SEO!

Ce este seo?

SEO cuprinde toți factorii on-page (legați de ce și cum apare pe site-ul tău) și off-page (legați de ce apare pe net despre site-ul tău) care, corelați, constituie un fel de carte de vizită a ta, în ochii lui Google. Sau un fel de cazier. 🙂 Pe baza lui, Google decide la ce căutări să te afișeze, și pe ce poziție. Există greșeli în modul în care ți-ai construit și promovat site-ul, greșeli ce frânează evoluția ta în online? Mai mult ca sigur. De fapt, 99.999999% că da. Poți să le corectezi și, în sens mai larg, să influențezi în mod benefic acești factori, astfel încât să primești mai mult trafic de la Google? Răspunsul e că tot da. Cu condiția să știi ce faci.

Unde găsesc, bre, ghidul seo?

ghid seo

Ok, introducerea a fost cam lungă și poate unii dintre voi aveți impresia că ce atâta vorbă goală, oricum știți voi mai bine cu SEO, că doar la SEO și la fotbal ne pricepem toți. Mă gândesc că vă veți schimba puțin opinia după ce veți citi un articol cu peste o sută de sfaturi de optimizare seo, compilate de o firmă din domeniu.

Ghidul este să zicem exhaustiv și de dată recentă. Ultima precizare e importantă deoarece seo este un domeniu în continuă schimbare, multe din sfaturile și indicațiile de acum câțiva ani nu se mai potrivesc azi. Spre exemplu, mai demult se punea accentul pe folosirea unor taguri meta în care să se insereze toate cuvintele cheie, asta ducând uneori la taguri meta monstru, cu sute de cuvinte, sau, aproape similar, la abuzul acestor cuvinte inserate în pagină uneori chiar invizibil pentru utilizator. Astăzi aceste practici nu numai că nu te ajută deloc, dar pot să ducă la penalizări. Pe de altă parte, folosirea unei descrieri meta este recomandabilă, căci ea apare ca descriere vizibilă a articolului tău în rezultatele Google, și de aceea ghidul are un capitol întreg în care îți explică cum să le alegi. Din același ghid puteți afla, dacă mai era o dată nevoie să vi se spună, că densitatea cuvintelor este o chestie supra-evaluată și că cel mai bine ar fi să nu vă gândiți la numărul de cuvinte cheie, ci să folosiți un limbaj natural, care va avea drept consecință faptul că acestea, adică cuvintele cheie, vor fi exact în proporția ideală pentru subiectul materialului pe care îl scrieți, cu condiția să nu fiți agramați, aș adăuga eu.

Seo e prea complicat pentru mine!

Am zis despre meta-descrieri și limbaj, sunt două elemente, ghidul are peste o sută de puncte. Rămâne deci să le studiați, dacă sunteți pasionați de așa ceva, și să le implementați. Iar dacă vi se par lucruri prea dificile, dacă vă vine să vă prindeți cu mâinile de cap sau pur și simplu nu aveți timp să vă ocupați de asta, puteți folosi serviciile lor pentru o optimizare seo completa a site-ului dvs, că ei asta fac.

Lasă un răspuns