Ce ar putea face Lidl mai bine

Unul din lucrurile pe care Lidl le-ar putea face mai bine este să țină pe site o listă cu toate produsele din magazine. Adică să găsești, pe categorii, fiecare produs pe care îl poți cumpăra din magazinele Lidl, cu cel puțin o poză, cu prețul la zi și cu câteva informații despre produs: ingrediente, producător, etc. La ora actuală pe site nu găsești decât anumite produsele, cum ar fi cele aflate în promoție.

magazin Lidl

O astfel de listă exhaustivă ar ajuta magazinul în cel puțin patru moduri:

  1. Ți-ar permite ca utilizator să cauți mai ușor produsul pe care-l dorești și să-l compari cu alternativele din alte magazine. Dacă alte magazine nu au afișat acest produs pe net, cu atât mai bine. PS: Da, știu că există un catalog cu aceste prețuri, dar nu e deloc potrivit cu ce ziceam eu mai sus, arată ca un tabel excel cu patru coloane: denumire, cantitate, categorie și preț. Fără poze, fără informații suplimentare.
  2. Imaginile te-ar putea tenta să cumperi unul-două lucruri despre care nu știai nimic înainte dar care acum îți fac cu ochiul. Le-ai văzut pe site, arată foarte bine și data viitoare când mergi în magazin, te uiți după ele sau întrebi pe cineva.
  3. Cu un SEO adecvat, site-ul Lidl ar putea să apară mai sus în căutările diverselor produse ce se regăsesc pe el.
  4. Imaginile ar putea servi ca ilustrații în articole pe bloguri și forumuri. Dacă am cumpărat anumite produse de la Lidl și vreau să scriu despre ele, dar între timp le-am deschis / mâncat / consumat fără să apuc să le fac poză, nu prea am de unde să iau o imagine reprezentativă.

Ăsta e numai unul dintre lucrurile pe care le-aș schimba la site-ul lor, dacă ar depinde de mine. Pentru că, la drept vorbind, nici site-ul per ansamblu nu îmi place în mod deosebit, dar poate că asta ține oarecum și de gusturile mele.

Comments
  1. cine sa faca toate astea? Abia au personal pentru magazine, ii alearga de la raion la depozit, din depozit pe raion si de pe raion la casa… Cred ca e cam proasta organizarea la Lidl.

  2. Ethos

    Păi nu ei. Trebuie să aibă și un departament pentru marketing și publicitate, nu? Au ceva campanie cu Bucătăria Lidl parcă, din câte rețin vag, am văzut și ceva promovare pe bloguri, deci sunt interesați de asta.

Lasă un răspuns

%d bloggers like this: