Pool Boy, o reclamă marca Coca-Cola

Îmi cer scuze pentru dubla cacofonie din titlu, dar fiind vorba de Coca-Cola, ar fi fost mai greu să o evit. Dacă reclamele la adulter vă lasă indiferenți, ce părere aveți de reclamele ce par a promova homosexualitatea? Pe 2 martie Coca-Cola lansa o reclamă intitulată Pool Boy. Nu are decât un minut, așa că s-o urmărim:

Pe acordurile piesei italiene Come Prima, un frate (cam gay, după cum arată) și o soră concurează între ei pentru a-i atrage atenția tânărului care le curăța piscina. Inițial fata îl vede și realizează că acestuia îi e sete, așa că se gândește să-i ofere o sticlă de Coca-Cola. Dar când ajunge la frigider dă nas în nas cu fratele ei, care avea aceeași intenție, vrăjit și el, se pare, de farmecul băiatului de la piscină. Urmează o cursă „pe viață și pe moarte” între ei, pentru a constata amândoi, la final, că au ajuns prea târziu: între timp sosise mama lor, care l-a servit deja pe tânăr cu aceeași băutură.

Nu știu exact cum ar explica departamentul de relații publice al Coca-Cola acest spot publicitar, în caz că ar fi întrebat. Dar va fi nevoie s-o facă? În 8 zile videoclipul a cumulat peste 3 milioane de vizualizări, peste 18000 de aprecieri și sub 3000 de voturi negative. O reclamă ciudată, dacă mă întrebați pe mine, în care sora, fratele și mama se luptă pentru a-l seduce pe același băiat. În timp ce, vorba unui comentator, tatăl lucrează pentru a-și întreține familia degenerată. Că doar sticlele ălea de suc se plătesc, nu vin gratis. Sau poate ar fi fost mai bine să-i întreb pe consumatorii Coca-Cola ce părere au de reclama asta, în calitate de sponsori indirecți ai ei.

Conform ActiveNews, clipul este unul dintre cele patru spoturi publicitare incluse în noua campanie globală a companiei americane.

Comments
  1. E clișeică, dar amuzantă.

Lasă un răspuns

%d bloggers like this: