Printuri digitale pe material forex

Patronul de azi are nenumărate metode de a-și face publicitate. Dar, dincolo de publicitatea online sau de la radio/televizor, una dintre cele mai simple, vechi și solide metode de promovare, care a trecut proba timpului, este afișul sau panoul publicitar. În rândurile următoare o să vorbesc puțin despre așa-numitul print forex, sau forex print, și o să îți indic o firmă la care poți apela pentru astfel de servicii.

print forex

Ziceam că vechiul afiș publicitar este una dintre cele mai bune metode de promovare, pentru simplul fapt că atrage atenția trecătorului de pe stradă la magazinul și produsul tău. Fiind vorba de un panou fizic, trebuie luate în calcul materialul din care e făcut suportul printat și proprietățile sale. O soluție des folosită pentru astfel de mesaje o constituie printul forex. Un print digital pe material forex are avantajul materialului rigid, rezistent dar totodată foarte ușor. Fiind rezistent la acțiune mecanică, un forex print poate fi folosit cu succes atât în interior cât și în exterior. Fiind ușor, poate fi folosit la panouri mobile, ce se afișează în târguri, la expoziții sau chiar în fața magazinului cât timp acesta este deschis, pentru a prezenta anumite oferte, produse etc.

Dacă ți-am trezit interesul, una dintre firmele ce se ocupă cu astfel de printuri este fuel.ro. Poți comanda un print forex la pret mic de la FUEL, respectiv 11 euro per metru pătrat. În cazul comenzilor mai mari de 6 metri pătrați, prețul poate fi negociat. Iar dacă locuiești în capitală, livrarea se face în maxim 3 zile lucrătoare și este gratuită. De altfel, cei de la fuel.ro pot printa afișe personalizate, pe ce material dorește clientul: lemn, gresie, parchet, carton etc. Iată că este foarte ușor să obții niște panouri publicitare moderne, pe materiale rigide dar ușoare, de calitate, la prețuri foarte mici, de ordinul zecilor de euro!

Desigur, suportul pe care se printează mesajul publicitar nu este singurul factor important când vine vorba de atragerea atenției clientului. Un altul cel puțin la fel de important este chiar mesajul tipărit. Iar când zic mesaj, nu mă refer numai la conținutul textual (despre care putem vorbi mult și bine, arta conceperii lui ține de ceea ce se numește copywriting), ci și la culorile și dimensiunile literelor fizice printate. De exemplu, o idee bună constă în printarea mesajului dorit cu litere volumetrice sau în relief. Dacă vrei mai multe detalii, îți recomand să lecturezi un articol despre cum să îți faci reclamă în mod eficient. Eu aici mă limitez să-ți spun că niște litere volumetrice luminoase, care se aprind pe întuneric, pot atrage atenția trecătorilor și pe timp de noapte, nu numai ziua. Iar pe FUEL poți comanda și printare personalizată cu litere în relief, dacă dorești.

Lasă un răspuns