Servicii de curățenie pentru firme, pentru acele businessuri demne de încredere și respect!

Știți ce elemente se află la baza succesului unei afaceri?! Multă muncă, ambiție, pasiune, devotament, iubire pentru propria activitate, sacrificiu și… curățenie. Pentru a-ți asigura un spațiu de lucru curat și primitor, cel mai bine este să contractezi servicii de curățenie pentru firme. Exact! Un suflet curat, o minte limpede, ageră, inteligentă, setată pe o dezvoltare onestă și un biroul sclipitor pot face minuni în cazul unei afaceri.

servicii curatenie firme

Majoritatea oamenilor de afaceri sunt calificați și supracalificați în propriul domeniu de activitate. Urmează tot felul de cursuri și seminarii. Sunt tot timpul setați pe dezvoltare și evoluție. Ceea ce este foarte bine, nu-i așa?! Cât trăim, învățăm. În fiecare zi ne dorim să accesăm eul nostru superior, să ajungem la cea mai bună variantă a noastră.

Este extrem de important să îți îndeplinești munca excelent, să știi să vorbești, să știi să asculți, să fii convingător, să inspiri respect și încredere, dar să știi și să negociezi. Însă atunci când vine vorba de o întâlnire de afaceri, aceste calități nu sunt de ajuns. Întâlnirea trebuie să aibă loc într-un spațiu potrivit! Dacă spațiul este perfect, iar tu ești în armonie cu afacerea ta și crezi în tine, atunci tu, businessul și locul în care îți desfășori activitatea deveniți un TOT. Un tot capabil să cucerească lumea afacerilor.

Cum arată spațiul potrivit pentru o afacere?! Biroul trebuie să fie într-o zonă bună, într-o clădire frumoasă, amenajat ca la carte. El trebuie să reflecte atât domeniul tău de activitate, cât și situația ta economică. Un birou frumos amenajat, în concordanță cu personalitatea ta și tipul afacerii tale, îți sporește șansele de succes a unei întâlniri de afaceri. Obiectele de mobilier sunt importante, trebuie să fie de cea mai bună calitate, iar culorile din jur să fie calde, astfel încât să insufle vizitatorului o stare de bine. Este bine ca mesele destinate întâlnirilor să fie rotunde, iar scaunul tău să fie impozant, să denote importanță. Ferestrele largi sporesc, de asemenea, măreția locului.

Banii sunt asociați cu ideea de putere, tocmai de aceea nu trebuie să te zgârcești niciodată atunci când vine vorba de biroul tău. Dacă biroul tău este prăfuit, dezordonat și reflectă o situație financiară precară, atunci lumea afacerilor va fi cumplit de grea pentru tine. Nu vei prezenta încredere. Partenerii de afaceri nu vor investi în tine. Clienții te vor ocoli, iar angajații, dacă nu le asiguri un spațiu de lucru plăcut, nu vor munci cu plăcere și probabil că nu vor fi prea implicați.

Afacerea este precum un copil pentru omul de afaceri în cauză. Îți iubești copilul, te sacrifici pentru el, îl îngrijești, îl educi pentru ca în final să-l transformi într-un adult extraordinar, capabil să ajute alți oameni.

Un mare dezavantaj pe care un om de afaceri îl poate avea, este un spațiu de lucru dezordonat, prafuit, neaerisit și plin de „amprenetele” unor mâini transpirate. Chiar dacă bugetul este mic, biroul trebuie să fie în permanență curat, pentru că în această curățenie constă respectul și încrederea ta. Cea mai bună și mai eficientă variantă ar fi să contractezi serviciile unei firme de curățenie. Prețul pentru curățenia în birouri pornește de la 1.5 lei pe metrul pătrat și dacă, de exemplu, îți dorești să recondiționezi mochete sau covoare, vrei să elimini pete de pe canapele sau fotolii ori vrei să cureți într-un mod aparte marmura și/sau granitul, cu siguranță vei identifica servicii de curățenie profesională care îți vor satisface orice nevoie posibilă și imposibilă. Astfel de firme de curățenie folosesc tehnologii și echipamente de ultimă generație, tehnologii pe care o simplă doamnă de serviciu nu și le permite.

Tu ce tip afacere deții? Care sunt valorile după care te ghidezi în munca și activitatea ta profesională? Cât de mult accent pui pe biroul tău? Spațiul de lucru refletă importanța, măreția și onestitatea facerii tale?

Lasă un răspuns