Promovează-ți afacerea în mod eficient

Așadar, ai o mică afacere, produci sau comercializezi niște produse și vrei să-ți faci ceva reclamă, să ți le promovezi. Astăzi, când internetul a pătruns în casa tuturor oamenilor, sarcina aceasta pare cât se poate de ușoară. Însă, în realitate, în lipsa unor informatii despre firme și persoane care ți-ar putea deveni clienți sau ar putea fi interesate și interesați cu adevărat de produsele tale, aventura promovării online riscă să se termine în mod urât pentru tine și să-ți păteze numele.

mail marketing afaceri

Gândește-te la căsuța ta de mail. Sute de mesaje comerciale în care ți se prezintă diferite produse, dar care pe tine nu te interesează absolut deloc, mesaje cunoscute generic sub numele de spam! Și de care nu știi cum să mai scapi. Cum ar fi să poți folosi toate această putere a internetului și a poștei virtuale, trimițând zeci de mailuri cu un singur click, dar fără să-i enervezi pe cei care le primesc, dimpotrivă, mesajele tale să ajungă exact la firmele și clienții care ar fi interesați să colaboreze cu tine? Cei de la marketingdirect.biz au o astfel de soluție pentru tine.

Ideea unei liste cu informații concrete, precise și punctuale dintr-un anumit domeniu cu siguranță că nu este nouă. O întâlnim încă de pe vremea Paginilor Aurii. Problema construirii unei liste moderne și digitale cu firme românești este că aceste firme sunt foarte multe. Numai în București se pare că există peste 170.000 de societăți private. Să te apuci să le cauți singuri sau să-ți întrebi prietenii de ele este nebunie curată. Și atunci, ce e de făcut? Ei bine, pe site-ul din link vei găsi lista firmelor din romania actualizată și cu o acuratețe, ni se spune, de peste 90%. Partea și mai bună este că fiind digitală, poți extrage doar firmele dintr-un anumit județ, cum ar fi al tău, dintr-un anumit oraș, cu un anumit domeniu de activitate, cu o anumită cifră de afaceri șamd.

După care, odată aflat în posesia acestei liste, poți lua legătura (inclusiv prin mail, cei de la Market Direct au și un sistem de Email Marketing, dar chiar și telefonic) exact cu deținătorii firmelor care au un domeniu de activitate similar cu al tău și eventual ar putea fi interesați de produsele și serviciile tale. Astfel, șansele să îi enervezi pe cei care primesc mesajele tale și să ajungi să fii considerat spammer scad, iar șansele să îți găsești noi colaboratori cresc foarte mult. Asta înseamnă să faci marketing targetat. Un lucru pe care nimeni dintre cei care îți trimit zeci și zeci de mailuri spam nu îl face, și ca atare nu are succes. Și știi asta pentru că nu le-ai cumpărat niciodată produsele.

Cum ziceam, o metodă eficientă, chiar dacă este, în esență, foarte simplă.

Comments
  1. denisaursut

    Un articol foarte util! cu siguranta avem nevoie de asta, ca sa nu mai primim atatea emailuri enervante, dar si pentru eficientizarea reclamei. Deci poate fi utila de ambele parti.

Lasă un răspuns

%d bloggers like this: