George și bankingul online

La un moment dat, cineva de la Erste Bank, grupul tutelar al lui BCR, un șefuleț care se ocupă cu partea de markegint, viziune și prospectare a pieții, eventual în urmă consultării cu niște psihologi, a ridicat următoarea problemă:

Banca noastră are filiale într-o mulțime de țări și răspunde nevoilor unui număr foarte mare de cetățeni. Totuși, clienții noștri selecți, de o mare ținută și de un înalt rafinament, nu folosesc pe cât ne-am dori noi de mult serviciile noastre de banking online. Cum să facem aceste servicii mai atractive pentru ei? Ce să facem astfel încât acești clienți ai noștri, dintr-o țară ca de exemplu România, atunci când aud de numele serviciului nostru de banking online să se simtă în largul lor, să îl asocieze imediat cu cineva de-al lor, să aibă impresia că acest serviciu “le vorbește pe limba lor” și deci să fie tentați să îl folosească?

Și așa a apărut George.

george bcr

Notă: acesta este un pamflet. A se lua cu un grăunte de sare.

Lasă un răspuns